Se tes un negocio
ou estás a pensar en ter un,
isto vaiche encantar.

En decorazul levamos anos facendo interiorismo para empresas e, co tempo, detectamos un patrón de erros comúns que alongan innecesariamente os procesos e retrasan os resultados.

A boa noticia é que se pode corrixir. Para iso creei un workbook que te axudará paso a paso a definir o teu modelo de negocio e como presentalo ao mundo.

5 erros fatais que a maioría comete
cando crea ou renova un negocio

  1. Non ter en conta a importancia dun deseño profesional. Ou o que é o mesmo, non ver o deseño como o aliado máis importante para conseguir e fidelizar a clientela.
  2. Non dar importancia ao branding. Noutras palabras: non crear e desenvolver unha marca que unifique identidade gráfica, interiorismo, packaging, web e redes sociais.
  3. Non orientar o negocio en función da clientela ideal. Isto é, non deseñar o negocio en función das necesidades da clientela ou pensar que todo o mundo pode ser cliente.
  4. Non facer unha investigación profunda e específica do negocio para definir unha estratexia clara. Ou copiar sen xeito o que nos gusta doutros negocios similares, converténdonos en fotocopias da competencia.
  5. Crer a cegas na filosofía «do it yourself» ou non entender que o interiorismo dun negocio ou a súa identidade visual é só cuestión de gustos persoais.

3 preguntas
que te deberías facer
antes de comezar

Cal é a proposta de valor do meu negocio? É dicir, que ten o meu negocio de especial e único para a miña clientela?

O interiorismo comercial e o deseño van identificar e potenciar o meu produto ou servizo ou van ser unha simple copia do que xa fan outros negocios como o meu?

É posible crear un bo deseño sen investigar o meu produto ou servizo e sen coñecer o que fai a miña competencia?

Este workbook é para ti

0

Reduce o investimento necesario para facer que o teu local e a túa marca traballen para ti

0

Acelera o proceso de creación da túa marca, tanto online como offline, e consegue un interiorismo que a reforce

0

Gaña visibilidade e clientes facendo evitando os erros que se repiten unha e outra vez.